sesja musi zakończyć się po stronie operatora. Bez tego Tomato nie uda się nawiązać ponownie połączenia. Zrób test:
rozłącz neostradę (disconnect na status overview) a następnie połącz internet (connect). Połączenie powinno momentalnie zostać nawiązane.
Natomiast jeżeli z jakiegoś powodu (np. restart routera bez wcześniejszego disconnecta) router utraci neta, może być problem z nawiązaniem nowej sesji. I nie jest to problem Tomato, tylko operatora, który tak długo odrzuca żądanie ponownego nawiązania sesji pppoe, dopóki uważa on że sesja jest nadal aktywna. Problem widać w logach i trwa to właśnie ok 3-4min. Po tym czasie sesja zostaje nawiązana pomyślnie.
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
|