Reanimacja ASUS WL-500W.
|
dudijack |
Dodano 18-02-2010 09:13
|

User

Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
Witam serdecznie.Zacznę od początku ,a nie był on długi.....Otóż w/w router zawieszał sie , zawieszał i....... definitywnie zawisł.Długo nie myśląc uruchomiłem RF i router w trybie Diag (kombinacja z przyciskiem i zasilaniem).Router zamrugał ładnie do swego Pana 1s/1s ( dioda Power) i rozpocząłem proces wgrywania frimware ( karta sieciowa na sztywno wpisane IP). I tu zaczęły sie schody.Proces nie rusza ,a wyswietla się komunikat "próba nawiazania połączenia z urządzeniem bezprzwodowym"(odmierza dodatkowo czas).Czy ktoś spotkał się z takim krnąbrnym routerkiem i zna lekarstwo na takie przeziębienie.Bardzo proszę o pomoc. |
|
|
|
shibby |
Dodano 18-02-2010 09:35
|

SysOp

Posty: 17142
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
proponuje zaczac od serial coma
http://www.abeghyan.com/2009/06/11/as...-port-com/
Edytowany przez shibby dnia 18-02-2010 09:36
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
|
|
|
|
dudijack |
Dodano 18-02-2010 10:05
|

User

Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
Opcja słuszna ale wiąże się z otworzeniem routera który ma jeszcze prawie 2 lata gwarancji. Nie ma jakiejś metody bezinwazyjnej? |
|
|
|
obsy |
Dodano 18-02-2010 10:12
|

VIP

Posty: 5775
Dołączył: 31/10/2006 20:06
|
Nie ma. Jak padł to po prostu oddaj na gwarancję i powiedź ze padł sam z siebie.
|
|
|
|
shibby |
Dodano 18-02-2010 10:15
|

SysOp

Posty: 17142
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
dokladnie. jak nie chcesz otwierac to oddaj na gwarancje i graj glupa ze nie wiesz co mu sie stalo. Bron boze nie mow ze wgrywales alternatywe. Poprostu dzialal i nagle zwisl, zresetowales go ale juz nie wstal. W najgorszym przypadku zwroca ci nieruszony i odrzuca gwarancje. Wtedy sprobujesz metody "inwazyjnej" bo nie bedziesz mial juz nic do stracenia. W najlepszym wypadku wymienia ci na nowy. W akceptowalnym - naprawia
Edytowany przez shibby dnia 18-02-2010 10:17
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
|
|
|
|
dudijack |
Dodano 18-02-2010 10:24
|

User

Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
No to ładnie.Czy się nie mylę : gwarancja ASUSA na urzadzenia sieciowe jest za pośrednictwem sprzedawcy? |
|
|
|
shibby |
Dodano 18-02-2010 10:27
|

SysOp

Posty: 17142
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
sprobuj, najwyzej cie odezle bezposrednio do producenta. Asus daje swoja karte gwarancyjna, wiec sprawdz czy masz podbita. Ale czesto sprzedawca nie daje gwarancji producenta tylko dostawcy i wtedy sprzedawca udziela gwarancji. W takim wypadku faktura jest podstawa gwarancji.
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
|
|
|
|
dudijack |
Dodano 18-02-2010 10:30
|

User

Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
Ok.Gwoli ścisłości why ,przepięcie , flash? Router miał dopiero 4 miesiące  |
|
|
|
shibby |
Dodano 18-02-2010 10:36
|

SysOp

Posty: 17142
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
moze flash fabrycznie felerny. Kto to wie ...
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
|
|
|
|
dudijack |
Dodano 18-02-2010 10:39
|

User

Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
Ok zakupy w neo24.pl a tam dział reklamacji od 13 pracuje hihi ( chyba mało zgłoszeń mają). |
|
|