Witam;
Jako ze wpadł mi w ręce wyżej wymieniany AP chciałbym się nim pobawić.
Czy jest możliwość instalacji kontrolera fizycznie na kompie? Bo wszystkie próby skończyły się najnowsza wersja i brakiem niemożliwości instalacji na dysku np; D .
Czy mogę jakoś podłączyć się bezpośrednio do AP np. kablem LAN (do konfiguracji , czy musi być podpięty do internetu)?
Oczywiście brak instrukcji.
W tym temacie jestem laik wiec przepraszam za głupie pytania.
Dziękuje za sugestie.
Jak na razie udało się zresetować AP do ustawień fabrycznych (tak mi się wydaje światło zapala się biele niebieskie i gaśnie)
Edytowany przez n-owicjusz dnia 03-08-2023 21:02
można uruchomić i ustawić wszystko przez telefon, lub uruchomić kontroler na komputerze
mam, używam ap ac pro juz dłuższy czas, nie jestem zabardzo zadowolony, ogólnie prędkości dupy nie urywają, miałem podobnie jak przy moim poprzednim asus ac3200, a cena około 3 lub 4 x droższe, gdybym wiedział ze nie jest az tyle lepsze, nie pokrywa lepiej terenu itp, to nie przesiadał bym się wcale na duuużo droższe ap ac pro
Asus RT-AC3200 Rocket M5
APC BACK-UPS RS 1200 Mini Itx ASUS Q87T+ i7-4770S Alienware m15 Vu+ Solo2
AP wepnij do sieci LAN, tej samej co jest komputer. Na komputerze wyłącz firewall, a jeżeli masz jakiś instalowany antywirus to też bym na chwilę wyłączył. Kontroler roześle broadcast po sieci i znajdzie apka.
APusibyc też w trybie do adopcji. Może twój AP był wcześniej używany i trzeba go zrestartować do ustawień domyślnych najpierw, inaczej ni będzie szukał nowych kontrolerów.
Proxmox VE:i7-7700T, 32GB RAM, 3x2TB SSD, 1x1TB SSD, 512GB NVMe, Mellanox ConnectX-3 dual SFP+ VM Router:OpenWRT 22.03.4 VM NAS:Synology DS920+ VM VPS:Debian, WWW, Home Assistant Switch:Netgear MS510TXPP Switch:Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2 Wi-Fi:Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
Moja wina.Z lenistwa podłączyłem się do swichta z zasilaniem POE+ z kamerami a tam nie ma internetu i stad problemy.