| 
 Jak wypowiedziec wojne TPSA 
 | 
 | 
 Dodano 11-09-2006 09:39 
 | 
 
  
User 
 
 
  
Posty:  
Dołączył: 01/01/1970 01:00 
  | 
Hej, 
Ma ktos jakis patent na podspieszenie tpsa'y  bo zrobili mi na poczatku lipca przylacz do domu zlozylem zamowienie na telefon i DSL'a, umowe podpisalem 11 sierpnia i mimo regularnego odwiedzenia ich punktu obslugi  nic nie rusza w tej sprawie, zawsze zbywaja mnie stwierdzeniem ze juz, juz sie biora za to. Co zrobic, komu sie poskarzyc zeby sprawy ruszyly do przodu? 
Pozdr! 
Kamienie, | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| robsonn | 
 Dodano 11-09-2006 09:47 
 | 
 
  
OL Maniac 
 
 
  
Posty: 1337 
Dołączył: 04/03/2006 13:35 
  | 
dzwonisz na 9393 i tam skladasz rekamacje. Ja dopuki bylem ich klientm i cos sapali lub jakies problemy z rachunkiem to skladalem reklamacje na reklamacji (telefonicznie z 2 razy dziennie - pozniej dzwonili, ze juz przyjeli w systemie   ) b po co ruszac 4 litery. 
Tylko taka metoda skutowala i o dziwo zaczeli szybciej rozwiazywac pewne sprawy. Poza tym jesli podpiszesz umowe i nie dojdzie do instalacji (uruchomienia uslugi) w ciagu 30 dni to czasami ta umowa nie ozstaje uniewazniona? Tak mialem z Neo i ak jest z telefonem. Poczytaj regulamin. Podstawa to znac swoje prawa. 
I poszukaj czy nie ma w twojej mijscowosci jakiejs alternatywy. Chociazby Net radiowy i telefoion VOIP z bramka. Bramki teraz ostro spadly.
 
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:50
 Tomato ... since 0.01 
WRT54G   v2.2 Tomato 1.10 Turbo 
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo 
PAP2 NA   v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON 
WPC11B  v4.0  modded peek drivers 
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Damiano | 
 Dodano 11-09-2006 09:49 
 | 
 
  
Power User 
 
 
  
Posty: 376 
Dołączył: 27/06/2006 12:01 
  | 
Możesz tylko uzbroić się w cierpliwość ewentualnie dzwonić na infolinię z ponagleniami i prośbą o ustalenie konkretnego dnia montażu B) 
Z tepsą nic nie wskórasz  
 ------------------------------------------------------ 
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 +  Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF   
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| robsonn | 
 Dodano 11-09-2006 09:51 
 | 
 
  
OL Maniac 
 
 
  
Posty: 1337 
Dołączył: 04/03/2006 13:35 
  | 
Cytat  tepsą nic nie wskórasz    
Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.
 
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:51
 Tomato ... since 0.01 
WRT54G   v2.2 Tomato 1.10 Turbo 
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo 
PAP2 NA   v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON 
WPC11B  v4.0  modded peek drivers 
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 Dodano 11-09-2006 09:54 
 | 
 
  
User 
 
 
  
Posty:  
Dołączył: 01/01/1970 01:00 
  | 
Gdzie ten nasz monopolista ma ma piete Achilesowa zeby go ugrysc? | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Damiano | 
 Dodano 11-09-2006 09:59 
 | 
 
  
Power User 
 
 
  
Posty: 376 
Dołączył: 27/06/2006 12:01 
  | 
Cytat robsonn napisał/a:
Cytat  tepsą nic nie wskórasz   
Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.   
Oj różnie to bywa - zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki   
Ciągłe reklamacje nic ci nie dadzą bo jak już raz zgłosisz to wystarczy tylko zapisz sobie numer reklamacji i dzień kiedy ją składałeś   
To jest ważne bo jak zadzwonisz drugi raz to po numerze znajdą co się w tej sprawie dzieje.A co do DSL'a to z reguły przychodzi najpierw technik i sprawdza możliwości linii B)
 ------------------------------------------------------ 
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 +  Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF   
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| jank0 | 
 Dodano 11-09-2006 10:47 
 | 
 
  
Power User 
 
 
  
Posty: 221 
Dołączył: 06/04/2006 14:19 
  | 
@all nie radzę walczyć dzwonić 9393(tylko jak dzwonić jak jeszcze telefonu nie założyli   ) ,raczej powsciągliwość i być uprzejmym....a zwłaszcza z monterami.Na upierdliwego klienta mają sposoby   np. 
1.linia nie spełania parametrów a nie spełnia bo Pan monter na szafie lub w budynku podłączy kabelki nie od tej pary ...telefon działa ale mamy w tle trzaski,inne rozmowy itp... 
2.na połączeniach w szafie zastosował sól  
 "Jeżeli nie wiesz  jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie" 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 Dodano 11-09-2006 11:21 
 | 
 
  
User 
 
 
  
Posty:  
Dołączył: 01/01/1970 01:00 
  | 
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!! | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| stegano | 
 Dodano 11-09-2006 12:07 
 | 
 
  
SysOp 
 
 
  
Posty: 1261 
Dołączył: 03/03/2006 12:27 
  | 
Cytat Kamienie napisał/a: 
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!!  
 
Kiedy ? za jakieś dwa trzy pokolenia... nie wcześniej.
 Asus WL-500gP Tomato 1.06 (RouterQoS_only) 
5xLa Fonera DD-WRT v24 (Bridge) 
1xLa Fonera DD-WRT v24 (AP-baza)  
VoIP - Actio + PAP2T - firmware 3.1.16 
Buffalo HS-DHGLBB0 500GB firmware 2.06 beta 
Pomocy udzielam jedynie na forach 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| jank0 | 
 Dodano 11-09-2006 12:17 
 | 
 
  
Power User 
 
 
  
Posty: 221 
Dołączył: 06/04/2006 14:19 
  | 
 w obecnych czasach o "normalności" dacyduje zasobność naszych portfeli...a to nie jest normalne!
 "Jeżeli nie wiesz  jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie" 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Portal | 
 Dodano 11-09-2006 12:40 
 | 
 
  
Super User 
 
 
  
Posty: 540 
Dołączył: 05/03/2006 20:02 
  | 
tak ja robsonn mowi - najlepiej na 9393 - kiedy kiedy mialem neo to tylko tam dzwonilem po kilka razy dzienni. Przestalem dzwonic na infolinie bo nie warto bylo czasu ani nerwow.  
Wiec nie poddawaj sie i gneb ich telefonami z reklamacjami na 9393
 DASAN H645B (G-PON) <------->Asus RT-AX86U (FW Asus) 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| robsonn | 
 Dodano 11-09-2006 12:56 
 | 
 
  
OL Maniac 
 
 
  
Posty: 1337 
Dołączył: 04/03/2006 13:35 
  | 
To jedyny sposob. Tak jak mowilem gdy zaczalem byc czestym bywalcem ich darmowej infolinii   to przypominali sobie o mnie i sami oddzwaniali i informowali mnie o tym czy reklamacjazostala przyjeta, ja ksie sprawy tocza itp. Najgorzej nic nie robic. 
Ale na szcescie moim opem telekomunikacyjnym jest IPFON i chwala im za to !!! 
Jak ktos chce zalozyc numer w IPFOn to neich walnie mi info na priva   on dostanie bonusa i ja dostane bonusa minut (za polecenie )  
 Tomato ... since 0.01 
WRT54G   v2.2 Tomato 1.10 Turbo 
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo 
PAP2 NA   v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON 
WPC11B  v4.0  modded peek drivers 
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| jank0 | 
 Dodano 11-09-2006 13:27 
 | 
 
  
Power User 
 
 
  
Posty: 221 
Dołączył: 06/04/2006 14:19 
  | 
tele że on złożył zamówienie na TELEFON  i DSL'a więc na 9393 z komórki zadzwoni     .Kamienie poczytaj umowę kiedyś było tak że jak nie założyli w wyznaczonym termini a zapłaciłeś za podłączenie to zwracali kasę....dostałem zwrot za dwa numery   
 "Jeżeli nie wiesz  jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie" 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
 | 
 Dodano 28-09-2006 15:11 
 | 
 
  
User 
 
 
  
Posty:  
Dołączył: 01/01/1970 01:00 
  | 
Jestem szczesliwym posiadaczem DSL'a a mniej szczesliwym telefonu z normalnym abonamentem. Podsumowujac kontakty z tpsa  
zawesze biezcie numer sprawy pod ktorym dana usluga/naprawa ma byc zrealizowana!!!!  - jest to swiete prawo kazdego bo obslugujacy cie z tepsy, moze ci  obiecac slownie 'gruszki na wierzbie'  i  konczysz rozmowe w dobrej wierze ze jest wszystko OK, niestety w systemie informatycznym tepsy nic na ten temat nie ma  i w ten sposob straciles niepotrzebnie czas. Metoda zaradcza jest prosta: 
- idziesz do punktu obslugi  zamawiasz usluge, nie ma numeru do realizacji, z kierownikiem, jesli odmawia skarga na 9393 (oczywiscie zapisac numer zgloszenia)  
-  czasem 9393 Cie zbywa i jak w pierszym przypadku trzeba byc konsekwetnym, musi byc numer sprawy i dodatkowo zapytac co do naszj kartoteki jest wpisane 
- ewentualnie do punktu obslugi tpsa, sprawdzis swoje wpisy w kartotece i domagac sie swojego. 
- dobrze tez miec telefon do firmy monterskiej aby nikt wam nie wciskal kitu ze zamowienie jest juz w tzw firmie zewnetrznej 
 
Reasumujac: kontrolujac swoje zamowienie w punkcie obslugi klienta, na 9393, w punkcie obslugi klienta tepsy skladajac troszke skarg na opieszalosc, mozna w miare szybko analizujac dane z tych trzech zrodel stwierdzic co sie dzieje z naszym zamowieniem i kto 'obiecuje gruszki na wierzbie".  
 
 | 
|   | 
 
 
 
 |