23 Czerwca 2025 23:38:40
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· Sieć domowa: System...
· [S] Unifi Dream Mach...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Neostrada Biznes - w...
· wnr3500l v2 multicast
· Brak izolacji Guest ...
· [S] Ubiquity Edgerou...
· zmiana dd-wrt na Tomato
· [S] Qnap QSW-2104-2T...
· Komputer Serwer
· Promise VessRAID 184...
· Własna kompilacja t...
· r6400v2 bład przy u...
· drukarka drukuje tyl...
· [S] sprzęt sieciowy...
· Router do światłow...
· [sprzedam] Asus RT-A...
· Netia IPv6
· Multiroom N z wykorz...
· Nowe routery: UX, UC...
Najpopularniejsze obecnie wątki
· [MOD] FreshTomato... [931]
· Sieć domowa: Sys... [4]
· [S] Unifi Dream M... [0]
· Neostrada Biznes ... [0]
· wnr3500l v2 multi... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
36% [152 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
52% [219 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
4% [16 głosów]

Ogółem głosów: 421
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
216.73.216.198
Zobacz wątek
OpenLinksys » :: ROUTERY :: » Netgear
 Drukuj wątek
Netgear a gwarancja
Palmer
Witam

Padł mi mój WNR3500L (po restarcie już nie wstał, pali się dioda zasilania ale po wpięciu kabla lan nic się nie dzieje nie działa dhcp nawet nie wykrywa połączenia, nie mogę się dostać do niego w żadem sposób). Postanowiłem więc zadzwonić na infolinie i zgłosić router na gwarancje. Po krótkiej rozmowie i przedstawieniu problemu, Pan z infolinii zadał mi pytanie, "Jakie oprogramowanie mam wgrane?" ja oczywiście powiedziałem ze tomato, w końcu netgear chwiali się, iż wpiera społeczność opensource. Na to dostałem odpowiedz, iż w takim razie gwarancja nie będzie uwzględniona bo nie używałem oficjalnego firmware netgeara. Na moje pytanie, to po co ta cala szopka z witryna myopenrouter.com dostałem odpowiedz ze wgrywanie tego firmwaru jest na moja odpowiedzialności i jeśli wykryją że ono jest wgrane to automatu nie uwzględnią mi reklamacji. Ktoś mi może wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi?
 
anonim747874734
to jakiś cymbał był na infolini... jak ja swojego puszczałem na gwarancję po wgraniu złej wersji tomato to nikt nawet się nie zapytał o FW :/
zgłoś jeszcze raz i powiedz że był fabryczny FW Smile .. pomyliło Ci się...
 
Palmer
Przezornie nie podawałem swoich danych i jasno oświadczyłem że zadzwonię za jakiś czas jeszcze raz i będę jawnie palił głupa ze nie wiem o czy mówi... Co do rutera wątpię zęby to wina była oprogramowania ponieważ od listopada chodził na tym samym, nic nie zmieniałem, nie przywracałem go do ustawień fabrycznych. Porostu go wyłączyłem i włączyłem i już nie wystartował, po wpięciu kabli sieciowych nawet nie palą się diody od switcha a po wciśnięciu resetu nawet się nie resetuje.
 
buniaczek
Myślę tak samo jak house. Musiałeś trafić na jakiegoś cymbała. Dzwoń i reklamuj go na nowo. Napisz też potem na forum jak zakończyła się ta historia bo to dość ciekawy temat. Będzie wiadomo co w przyszłości z takim czymś robić. Powodzenia
-------------------------
Netgear WNR3500L || Tomato-K26USB-1.28 RT5x MIPSR2 101V Big-VPN ||
Asus RT-N56U || Asus firmware 3.0.0.3.135 - wygrania w konkursie na openlinksys.info||
[b]Asus RT-N10U v.B1 [small]
 
anonim747874734
wnr3500l jest jedynym routerem którego producent chwali sie otwartością (chyba jeszcze jakieś dlinki były) oprogramowania i uwzględnia reklamacje jeśli jest w nim FW inny niż fabryczny...
jak by co to napisz na PW - uruchomimy moje kontakty w netgear...
 
Palmer
ok dziękiSmile. Dzisiaj zadzwonię jeszcze raz na infolinie może tego "kompetentnego" Pana już nie będzie.
 
Palmer
Miałem opisać jak zakończyła się całą sprawa.

Otóż zadzwoniłem jeszcze raz do firmy netgear, opowiedziałem jeszcze raz całą historie. Na szczęście trafiłem na kompetentnego pracownika i po krótkiej konsultacji z przełożonym postanowiono wymienić sprzęt na nowy. Właśnie dzisiaj do mnie przyszedł oryginalnie zapakowany. W związku z tym mam pytanie, czy powinienem go ponownie zarejestrować na my.netgear.com ?
 
shibby
olej rejestracje. Do niczego ci to nie potrzebne. Do gwarancji potrzebujesz dowod zakupu a nie konto na my.cos.tam Smile
Router: Unifi Cloud Gateway Max
Switch: Unifi USW-Lite-16-PoE
Switch: Unifi USW-Flex-Mini - szt. 2
Wi-Fi: Unifi U6-Lite - szt. 2
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 4x 2TB SSD
VM #1: Synology SA6400
VM #2: Debian, WWW
VM #3: Home Assistant OS
 
iroc
Ruter ma inne oznaczenia (jest to inny egzemplarz), więc powinieneś.
Chyba że jest możliwość edycji tej informacji.
Aczkolwiek w bazie danych są już zapisane Twoje informacje, więc powinna być edycja i zmiana danych ?


Miałem to samo na myśli co @shibby, bo rejestracja może być tylko po to by przysyłali Ci np newsletter albo coś w tym stylu.
Miałem podobnie z produktem philips. Smile
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
 
Palmer
Zgadza się tylko, że w rozmowie telefonicznej musiałem podać s/n i konsultant sprawdzał czy urządzenie jest zarejestrowane i jaka jest data sprzedaży wpisana przeze mnie przy rejestracji. Z kolei przy odbiorze przez kuriera nikt się nie pytał o fakturę, nie kazano mi nawet jej skserować i załączyć razem z urządzeniem.
 
jarek7714
Nie pakujmy się sami w problemy z tą gwarancją-padł nie działa, objawy takie...ble,ble, nikt tego nie będzie sprawdzał co tam w środku się dzieje-za duże koszty pracy, bo z tą gwarancją dla opensurce Netgeara to nie jest tak jednoznacznie i jakby @ Palmer podał dane produktu-nr produktu i gwarancji to mógłby wyrzucić go do kosza lub miesiącami dochodzić swoich praw. Takie wsparcie co do opensurce to jednoznacznie dawał D-Link co do 2 produktów DIR-320 i DAP-1160 Smile
jareq
 
Przejdź do forum
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 21

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,126
· Najnowszy użytkownik: goldi111
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

amikot
13-06-2025 19:58
to forum wygląda na martwe Sad

Maniek91PL
15-05-2025 19:35
witam! było coś gdzieś o obsłudze asus mesh w tomato moze? chętnie bym przetestował u rodziców

servee
24-01-2025 18:18
Światłowód + mediakonwenter. Ekranowana skrętka nie jest wymagana, taką sytuację już zastałem. Zamierzam ją wymienić na zwykłą. Da to coś?

shibby
17-01-2025 07:45
a ta skrętka ekranowana o której piszesz to jakiś wkopany przewód do bramy/furtki/kamer
y zewn? Jak tak to jego też przez zabezpieczenie podepnij.

shibby
17-01-2025 07:43
no to pora zabezpieczyć kable LAN zabezpieczeniami przeciwprzepięciow
ymi - tanio nie będzie. Jak przychodzi ci internet? Skrętką czy światłem? Jak skrętką to zacząłbym od tego.

servee
12-01-2025 12:52
Ponownie padły mi wszystkie porty sieciowe w routerze - to już 3-ci w 6 m-cy. Podejrzany to ekranowana, nieuziemiona skrętka - 12mb. Czy jest to możliwe?

dawidt
21-12-2024 01:09
siema Grin

Maniek91PL
06-11-2024 22:37
dzięki !Grin

maxikaaz
29-10-2024 14:27
@Maniek91PL - Administration=> Admin Access, i tam masz "Allow Wireless Access" do zaznaczenia

Maniek91PL
26-10-2024 22:07
siemka! ktoś przypomni co się ustawiało jeśli nie mogę wejść od strony wifi do tomato? od lan działa

121,243,359 unikalnych wizyt