czy ktoś spotkał się z problemami w korzystaniu z Playstation Network na PS5 i włączonym Stubby na routerku (najnowsze aktualnie FreshTomato 2022.5, to samo też na 2022.4, Stubby skonfigurowane domyślnie na Cloudflare, ale zmiana dostawcy na Google'a albo Q9 - nic nie zmienia)?
Problem objawia się tak, że po włączeniu konsoli często nie zaloguje się do Playstation Network, nie potrafi też sprawdzić aktualizacji oprogramowania. Nie pomagają restarty routera/konsoli. Co ciekawe - sklep online działa, sprawdzanie statusu sieci PS - przechodzi bez problemów, ale podczas testu połączenia Internetowego pojawia się błąd przy wpisie do PS Network.
Dodam, że czasami ale bardzo rzadko, incydentalnie ... zacznie działać, wszystkie usługi połączy i można np. pograć w gierki sieciowe.
Po wyłączeniu Stubby - wszystko wraca do normy i działa "od strzała".
Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem problemu?
miałem to samo i na FT i RMerlin na gierkach MMO i po prostu to wylaczylem moze nie podoba się coś przy loginie, autoryzacji itd jakis anty-cheat soft sie burzy
Orange 300/50 Mb/s + ONT Terminal HPE MS gen8 Proxmox 7.0-11 VMs: Router OPNsense 23.X-amd64 and OMV HPE MicroServer gen8: Xeon E3-1265Lv2, 16GB (2x KTH-PL316E/8G), HP 331T, 4x4TB WD RED Asus RT-AC68U AccessPoint
miałem to samo i na FT i RMerlin na gierkach MMO i po prostu to wylaczylem moze nie podoba się coś przy loginie, autoryzacji itd jakis anty-cheat soft sie burzy
Dzięki za info. Widzę, że jest nowa wersja Stubby 0.4.2 wydana niecały miesiąc temu - jeśli @pedro dorzuci nowe Stubby do kolejnej wersji FreshTomato to sprawdzę ponownie
A teraz chyba nie pozostaje mi nic innego jak wyłączyć Stubby